האינטרנט היא פלטפורמה עסקית ושיווקית בעלת חשיבות גדולה מאוד.
היא מאפשרת להגיע לקהל גדול וללא מגבלות גיאוגרפיות ויש לה רשימה ארוכה של יתרונות.
רשת האינטרנט היא אינה ערוץ פרסום אחד אלא מכלול של ערוצי פרסום שונים העושים שימוש בטכנולוגיית האינטרנט ומציעים לנו כלים מתקדמים לצורך שיווק ויחסי ציבור.
שימוש בדף נחיתה הוא אחד הכלים שאנו יכולים להשתמש על מנת לקדם עסקים או מוצרים ברשת האינטרנט.
אך מהם בדיוק דפי נחיתה, מה מבדיל אותם מאתרים אחרים ולמה צריך אותם?
דף נחיתה הוא דף אינטרנט לכל דבר אליו ניתן לגלוש.
אך בעוד אתרי אינטרנט כוללים דפים מרובים, דף נחיתה כולל דף אחת המציג בצורה תמציתית מסר שיווקי.
בדרך כלל יש בו מקום להשאיר פרטים ליצירת קשר או אפילו לביצוע רכישה.
דף נחיתה נועד לענות על צורך פרסומי ומגיעים אליו בעזרת קישורים פרסומיים, כמו למשל באנר באתר אינטרנט או פרסום ממומן אחר. אפילו ניתן להפנות אליו מחומר פרסומי מודפס.
היתרון של דף נחיתה הוא התמציתיות והמסר השיווקי הממוקד.
בעוד אתרי אינטרנט מכילים דפים רבים הנוגעים לאספקטים שונים של העסק, הדף מתמקד במטרה שיווקית אחת.
בעולם בו הגולשים חשופים לגירויים שונים ויש ללכוד את תשומת לבם בצורה מהירה ויעילה, לדבר יש בהחלט משמעות.
כל מהות הדף היא למשוך את תשומת ליבו של הגולש, להעביר את המסר הפרסומי ולעודד אותו לבצע פעולה.
עקרונות חשובים בדפי נחיתה
- דף רספונסיבי – הגולשים עושים שימוש במכשירים מסוגים שונים. יש המגיע אל דף הנחיתה מהמחשב הנייד, אחרים ממכשיר טלפון בעל מסך קטן. חס וחלילה לא תרצו לאבד לקוחות בגלל שהדף אינו מתאים לסוג זה או אחר של מסך. חשוב לעשות שימוש בדף נחיתה רספונסיבי אשר נראה במיטבו בכל פלטפורמת גלישה.
- שימוש במדיה – ווידאו ותמונות הם אמצעים אפקטיביים להעברת המסר השיווקי. באמצעות תמונה אחת או סרט ווידאו של 30 שניות ניתן להסביר את עיקר הדברים ולחסוך במלל לקריאה.
- הפנייה למידע נוסף – דף הנחיתה צריך להיות תמציתי אך יתכן וישנם גולשים הרוצים להעמיק בפרטים. ניתן להכניס קישור עבור מי שרוצה להגיע אל אתר האינטרנט שלכם, לקבל פרטים נוספים ולדעת מי החברה אשר עומדת מאחורי המוצר.