כל עסק צריך להפיק חשבוניות, וכמובן גם לשלם מע“מ ומס הכנסה בהתאם להכנסותיו. בעבר כל עסק החזיק פנקסי חשבוניות ופנקסי קבלות, ונאלץ לבצע עבודת ניירת רבה אשר גזלה זמן. גם כאשר רואה החשבון טיפל בזאת, עדיין נדרשה עבודת ניירת והעברת מסמכים לרואה החשבון.
היום הזמנים השתנו, ועסקים רבים בוחרים להוציא את החשבוניות (כמו גם יתר המסמכים) באמצעות מערכת חשבונית ירוקה – מערכת הפועלת בענן, ומאפשרת לכל עסק להפיק מסמכים חשבונאיים ולשלוח ללקוחותיו. אך למעשה זהו שירות המעניק לכם הרבה יותר מהפקת חשבוניות, מדובר במערכת של כלים המשפרת ומייעלת את פעילות העסק וכדאי להכיר אותה.
הבחירה של אלפא – iCount חשבונית ירוקה
iCount היא מערכת אשר עונה על הצרכים של כל עסק, מהעוסק הפטור ועד החברה בע“מ. המערכת מתאימה לפרי לנסרים ונותני שירותים, ועד חנויות איקומרס או חנויות פיזיות. כמו פלטפורמות אחרות, המערכת מספקת לעסקים מבחר של כלים להפקת מסמכים, לקבלת כספים וגם כלים המאפשרים לכם להפיק דוחות ולראות את התמונה הכללית. אך יש לה יתרון משמעותי בהשוואה למערכות אחרות, היא משלבת כלים לניהול קשרי לקוחות, ניהול עובדים ומטלות – והכל בחבילה אחת.
כל עסק נזקק לכלים אחרים בהתאם לאופי הפעילות שלו וערוצי השיווק שבהם הוא פועל. וזהו יתרון נוסף של המערכת. היא מציעה לכם לבחור בצורה מודולרית את הכלים שבהם אתם רוצים להשתמש, ובהתאם לכך תוכלו לשלם. בזכות מודל זה תוכלו לשלם סכומים נמוכים, לא תתבקשו לשלם עבור שירותים שאין לכם צורך בהם.
מה iCount יכולה לעשות עבורי
על מנת להבין את הפוטנציאל של המערכת, נספר לכם מה היא יכולה לעשות למען עסק המפעיל חנות אינטרנטית.
חנות אינטרנטית היא פלטפורמה המאפשרת ללקוחות להיכנס לאתר החנות ולבצע רכישות באופן אוטומטי. אך בסופו של דבר מאחורי פעולת הרכישה ישנן תנועות של כספים, וישנו צורך בהפקת חשבוניות וביצוע פעולות סליקה.
וכאן בדיוק iCount נכנסת לפעולה. המערכת מתממשקת עם כל פלטפורמות המסחר המוכרות, ומאפשרת לכם להפיק חשבוניות ולבצע סליקה באופן אוטומטי. ואם אתם עובדים עם פלטפורמות שופיפיי, יש לכם יתרון נוסף – iCount הם הסולקים הרשמיים של פלטפורמות שופיפיי, דבר המאפשר לכם סליקה ללא עמלות.
המערכת תומכת בפלטפורמות האיקומרס המובילות: שופיפיי, WIX, קונימבו, מג‘נטו, WOO, ETSY, folyou, CASHCOW. עובדים עם מערכת אחרת? אל דאגה, באמצעות API ניתן גם להתאימה לכל מערכת אחרת.
למה לעצור בהפקת חשבוניות ?
חשבוניות וקבלות הם הדבר הבסיסי, אבל מה לגבי הפקת דוחות, ניהול מלא וכל שירותי הנהלת החשבונות? באמצעות המערכת ניתן בקלות ליהנות משירותי הנהלת חשבונות עבור עוסקים פטורים ועוסקים מורשים.
כלים לניהול קשרי לקוחות
הפקת חשבוניות והנהלת חשבונות היא אחד השירותים הבסיסיים שכל עסק צריך, אבל זה לא הכל. על מנת להצליח, עסקים צריכים לנהל את קשרי הלקוחות שלהם בצורה מסודרת. מערכת iCount מעניקה לכם כלים לניהול חשבונות.
בעזרת הכלים תוכלו לחזק את הקשרים עם הלקוחות. המערכת תסייע לכם לשמר לקוחות, ולא לפספס שום הזדמנות לעסקה. המערכת תסייע לכם לקדם את הלקוחות הפוטנציאליים במעלה ה PIPELINE, עד לסגירת העסקאות.
בעזרת המערכת תוכלו גם לנהל יומן פגישות, הכולל זימון פגישות אוטומטי. וכל זה משתלב עם פונקציות של ניהול עובדים ומטלות. זהו יכול להיות פתרון מעולה לניהול קשרי הלקוחות גם עבור הפרילנסרים העובדים לבדם, וגם עבור עסקים קטנים.
בכל פעם שתיפגשו עם לקוח, תוכלו לראות את התיק האישי שלו, ולעקוב אחר כל היסטוריית הטיפול בלקוח.
ניהול הוצאות לעסק
לכל עסק יש גם הוצאות, וגם עליהן יש לדווח. לפעמים אלו הן הוצאות מזדמנות מהקופה הקטנה, לפעמים אלו הם תשלומים קבועים לספקים. אבל אם לא תקפידו לתעד במהירות כל חשבונית וכל הוצאה, במהרה תאבדו את הידיים ואת הרגליים.
מערכת iCount מאפשרת לכם לתעד את כל ההוצאות במהירות ובזמן אמת. בזכות שירותי הענן תוכלו לתעד את ההוצאות מכל מקום. בכל סיטואציה ניתן לצלם את החשבונית באמצעות הטלפון הנייד, ומייד לתעד אותה במערכת בצורה מהירה ונוחה. נגמרו הימים שבהם אתם יושבים בסוף החודש עם קבלות וחשבוניות ומנסים לעשות סדר בבלגן…
כך גם תוכלו תמיד לדעת היכן העסק שלכם עומד. בזמן אמת תוכלו לראות מה מצב תזרים המזומנים, מהו דו“ח המע“מ וכמה הוצאות יש לכם.
ניהול ההוצאות באמצעות המערכת מאפשר לכם לייעל את העבודה מול רואה החשבון. ניתן להעניק לרואה החשבון גישה למערכת, והוא יוכל לקבל ממנה את כל המידע על ההוצאות וההכנסות, לצורך הדיווח לרשויות המס.
פתרון לכל סוגי העסקים
מערכת הנהלת חשבונות מעניקה פתרון לכל סוגי העסקים, מהפרילנסר והעוסק הפטור ועד חברה בע“מ. עשרות אלפי לקוחות כבר נהנים מהכלים החזקים של המערכת, והם כוללים עסקים בכל המגזרים והתחומים.
באמצעות המערכת ניתן לחייב גם על שירותים וגם על מוצרים. וישנו אפילו מודל שעון נוכחות המאפשר לכם לעקוב אחר שעות העבודה שלכם, ושל העובדים. מודל זה מעולה לשוק העבודה המודרני הכולל עבודה מהבית ועבודה היברידית. כך תוכלו להישאר בשליטה, ויחד עם זאת ליהנות מכל היתרונות של שוק העבודה ההיברידי.
שימוש קל ופשוט
בשורה התחתונה המערכת מספקת לכם כלים שהם הכרחיים ואי אפשר בלעדיהם, לצד כלים המעניקים לכם ערך מוסף ומאפשרים לכם לנהל את העסק בצורה יעילה יותר. כל עסק נזדקק לכלים שכאלו לצורך התנהלותו השוטפת.
אחד היתרונות החשובים שיש לקחת בחשבון הוא הקלות והפשטות של השימוש במערכת. המערכת היא אינטואיטיבית למדי, ואינה דורשת שום ידע קודם. גם אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם העסקים, מייד תגלו כמה זה פשוט לבצע את כל הפעולות.
בתור בעלי עסקים, אתם מעדיפים להתמקד במכירות ופיתוח עסקי, וכמה שפחות בענייני אדמיניסטרציה. ובזכות המערכת הזאת, כל החובות האדמיניסטרטיביות הופכות להיות פשוטות ומהירות.